21 Şubat 2013 Perşembe

Duvak Uzunluğu

Duvak yaptırırken, duvağın boyunun ne olması gerektiğiyle ilgili pek fikrim yoktu. Sadece kısa olmasın, uzun olsun istemiştim. Ama o kadar da kuyruklu olmasın diye de eklemiştim. Meğer mekana göre, ortalama duvak uzunlukları da varmış.

Uzun duvak girişte ve fotoğraf çekimlerinde çok çok çok güzel duruyor bu bir gerçek. Ancak piste çıktığınızda ya o uzun duvaktan çıkarıp kurtulun, yada benim gibi nikahtan sonra duvağınıza kıyın ve fazlalığını kesin gitsin ;)))
Buna çözüm olarak çift kat, yani biri kısa biri uzun kullanım şekilleri de var. Hatta benimki de öyleydi ancak, onun üzerine ilave olarak bir de sadece nikahta yüzümü kapatmak için kullandığım duvak vardı.
ama nikah sonrası iki kat duvaktan birini çıkartıp saçımın bozulma riskini göze almadığım için ben direk kesmiştim. böylelikle hem rahat dans edebileceğim boyda bir duvağım oldu hem de kat kat olduğu için dolgun oldu ;))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...