25 Mayıs 2012 Cuma

2013 Pronovias Manuel Mota

Bu yazımı canım arkadaşım Gözde için yayınlıyorum.. Gelinlik araştırmalarına başlayacak bu aralar malum.
Gerçi büyük ihtimalle gelinliğini nerede diktireceği belli amaaaa yine de fikirler edinmesi için elimden geleni yapıyorum..

24 Mayıs 2012 Perşembe

Sade Davetiye

Sade şeyleri seviyorum. Ama klasik olmamak şartıyla.
Aşağıdaki bu örnek tam da benim istediğim gibi.
Bakalım beğenecek misiniz..



Kaynak

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Müzik Grubumuz

Haftasonumuz fazlasıyla yoğun geçtiği için size cuma günkü organizasyon firması görüşmemizden bahsedemedim.. Geçen sefer görüşeceğimiz müzik grubunun solisti belinde problem yaşadığı için gelemeyeceğini söyleyince görüşmeyi bu cumaya ertelemiştik. Bu sefer de malum iş çıkışı olduğundan görüşmemiz yine 18:30daydı. Ancak gittiğimizde sevgili solistimiz yine yoktu. Bu sefer de tam gelirken Desem'in orada kaza yapmış. Ben giderken de yol azcık tıkalıydı, demek onun yüzünden deyip beklemeye başladık. Bu sırada beklerken organizasyon firmasıyla diğer detayları konuşmaya başladık. Bir yandan karşılıklı şaraplarımızı yudumlarken, bir yandan program akışının üzerinden geçip notlar aldık.  Konu konuyu açtı, zamanın nasıl geçtiğine bir bakalım dediğimizde saat 8e geliyordu ve sevgili solistimiz yeni gelmişti. Onla da biraz konuşup karşılıklı elektrik alışverişinde bulunduktan sonra kendimizi 9da dışarı zor attık. Aslında çok keyifli vakit geçirmiştik. Ben zaten Seyhanlarla oturdummu 2-3 saatten aşağı kalkmıyorum. Anlaşma aşamasına geldiğimiz günlerde koca bir cumartesiyi onlarla geçirmişliğim bile var. Artık o kadar kaynaştıkki düğünümüzde Laçin de, Seyhan da bulunsun istiyorum. Bu nedenle o tarihte başka düğün almayacaklarmış ve her ikisi de bizim düğünümüzde orada olacaklarmış ;) Bu harika bir haber. Kesin nikah sırasında onlarla göz göze gelirsem karşılıklı ağlarız herhalde..
Bu arada Seyhan ve Laçin gibi solistimiz de çok kafa dengi. Geç kalmasıyla ilgili o kadar uğraştık, hiç alınmadı.. Bir ara geç kalmasıyla ilgili espriler havada uçuştu zaten. Cem bir daha geç kalıp kalmayacağını kontrol etmek amaçlı 3. ve 4. görüşmeleri yapmakta kararlı. Ben ise grubu direk bir gün öncesinden Çeşme'de başlarına bir şey gelemeyecek, güvenli bir yerde konaklatmaktan yanayım ;)) Gerçi bu kadar aksilik artık nazar boncuğu diyorum ben. Her şey bu kadar yolunda gitmesi bir enteresandı zaten. Yani düğünde aksilikler çıkacağına şimdiden çıksın ki önlemini alalım. Öyle değil mi ama ;)))
Bu arada düğünde çıkacak müzik grubumuzu 2 haziran gecesi Hiltonda gerçekleşecek bir düğünde izleme şansımız olacak. Şimdiden merak içerisindeyim. Performanslarını daha önce çalıştıkları gruptan az çok biliyoruz ancak, kendi gruplarını kurduktan sonraki performanslarını cidden merak ediyoruz.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...