11 Mayıs 2012 Cuma

Oscar de la Renta 2013 Bahar Koleksiyonu

"Daha çok erken", "nasıl yani 2013 Koleksiyonu mu" demeyin. Önümüzdeki senenin gelinleri de şimdiden düğün hazırlıklarına başlamış ve hayallerini süsleyecek gelinlik modelleri için şimdiden arayışa girmiş olabilirler.
Veya henüz gelinliğini halletmemiş olan 2012 gelinleri de 2013 koleksiyonlarından ilham alabilirler..
Neden olmasın?
Bir kişi bile buradan görüp beğendiği bir gelinliği giymeye karar verse nasıl mutlu olurum anlatamam..
Bu nedenle elimden geldiğince daha fazla model yayınlamak istiyorum.
Paylaştıklarımla ilgili güzel geri dönüşler alıyorum, ancak henüz senin blogtan beğendim, bak diktirdim bile deyip gösteren olmadı. O da olacak, bekliyorum..


9 Mayıs 2012 Çarşamba

Günlerden bugün..

Eveeeeeet.. bugün büyük güün. Akşam organizasyon firmasıyla tekrar görüşmeye gidiyoruz. Bir süredir görüşemiyorduk, resmen özlemiştim valla Seyhan ile Laçin'i. Malum ev telaşları falan.. Şimdi evle ilgili işlerimiz bitti tekrar düğüne yoğunlaşalım istedik.
Aslında organizasyon firmamızla tüm detayları konuşup çözmüştük. Ama müzik işi için bir grup belirlemiş olsak da henüz kendileriyle tanışma fırsatı bulamamıştık. Bugün onlarla tanışıp, neler istediğimizden bahsedeğiz. Daha önce gruba karar verirken tamamen firmanın bize önerdiği gruba güvendik diyebilirim.  Ancak sözleşmemizi imzalarken değişiklik yapma hakkımızı da belirtmiştik. Şimdi düğüne yoğunlaşmışken ilk müzik işini halledelim istedik. Çünkü başka bir yerde daha opsiyonumuz vardı. Öncelikle buna karar verelim istedik.
Kafamızda düşündüğümüz bir tarz ve müzik listesi var zaten. Bugün de onlarla görüşüp elektrik almaya ve yapabileceklerine inanmayı amaçlıyoruz. Ben herhangi bir sıkıntı yaşayacağımızı düşünmüyorum aslında. Çünkü her ikimizin ailesi de eğlenmeyi çok seven, kıpır kıpır aileler. Onlara sorsak ne olursa olsun, ne çalarsa çalsın biz  eğleniriz derler aslında.. Nişanda da öyle çok özenmemiştik müzik için, ama kimse yerine oturmamıştı mesela. Hatta müzik bitti, herkesin hala oynayası vardı. Herkes çok memnun kalmıştı, grubu çok sevmişlerdi, ama biz bu sefer daha da iyi bir grup olsun istedik. Bizim nişan grubumuz profesyonel bir konservatuar grubuydu. Özellikle Tufan Aksoy'un üst grubunu (Omnitone) şiddetle önerebilirim.
Açıkçası ben öyle düğünlerde çıkan "düğün şarkıcılarından" çok hoşlanmıyorum. Sürekli roman havası çalıp, aynı şarkıyı defalarca çalanlar hiç benim tarzım değil mesela. O tarz düğünleri biraz sıradan kır düğünlerine benzetiyorum. O yüzden düğün müziği dediğinde biraz profesyonellik olmalı.
Neyse bu konuyu çok uzatmayıp müzikle ilgili detayları görüşmeden sonra aktaracağım.

Bu aralar günler o kadar hızlı ve dolu dolu geçiyorki ne yazacağımı şaşırıyorum bazen. Her gün bir şeyleri daha hallediyoruz. Bu kadar işin arasına ben bir de seyahatleri sıkıştırıyorum.
Mesela yarın ve cuma günü iş toplantılarım nedeniyle İstanbul'a gidiyorum. Aslında planım haftasonu da kalmaktı. Ama haftasonu da Cem ile Samos'a gidiyoruz. Dönüşte yine anlatacak çok şeyim olabilir yani.

Design Lab Event

7 Mayıs 2012 Pazartesi

Flaş Haber; Gözde & Yetkin

Tanrım bu nasıl bir sene böyle..
Evlenen evlenene.. Hayır hepsi bize mi denk geldi anlamadım. Bugün bir arkadaşımızın daha evlenme kararı aldığını öğrendik. Cumartesi Cem'in çocukluk arkadaşı müthiş bir şekilde benim arkadaşlarımdan birine evlenme teklifi etmiş. Arkadaşım anlatırken bizim evlenme teklifi anımızı tekrar yaşadım gibi geldi bana. Bundan 3,5 sene önce 3ümüzün de ilişkileri 15er gün aralarla başlamıştı. Bizim ilişkimizin başlamasının hemen ardından Cemle beraber Efe'yle Seden'in(kardeşim) arasını yapmıştık, Gözde ve Yetkin de hemen arkasından onları takip etmişti. Düşünün o günlerden tam 4 sene sonra hepimiz evli olacağız şimdi. Bizim ilişkimizde büyük rolü olan ve o zamanlar bekar takılan Yusuf arkadaşımız da yine Yetkinlerle aynı zamanlarda dünya tatlısı bir arkadaşımızla evlenmiş olacak.
Bir de benim kundak arkadaşım dediğim 25 senelik kundakankam Yiğit de uzun süredir beraber olduğu çok şeker biz kızla evlenme kararı aldı. Onların tarih şuan için tam belli değil ama tatlı tatlı heyecanlar, isteme, tanışma telaşları başladı bile.

Kısacası hepimiz şuanda çok keyifli günler geçiyoruz.
Cem'in 02.01.2012de başlatmış olduğu bu süreç, bütün arkadaşlarımıza sıçraya sıçraya hızla büyüyor.
Umarım daha da büyür, herkes bizim gibi çoooooooooook mutlu olur.

Harika Bir Haftasonu

Harika bir haftasonuydu. O kadar çok şey hallettikki ben bile inanamadım.
Daha önce bahsetmemiştim ama geçen hafta içerisinde nikah işlemlerimiz tamamlandı. Aslında tam tamamlandı diyemem çünkü biz biraz rahat davranıp hala kan tahlillerimizi almaya gitmedik.. Nasıl olsa nikahımızı kıyacak kişi belli, e saat belli. 2-3 prosedür için de açıkçası vakit bulamadık. Herhalde onları da yarın yaparız. Çünkü yarın öğleden sonra vize işlemleri için işten izin almayı planlıyorum, arada onu da halletmiş oluruz. Etrafımızda bu sürece girmiş olan arkadaşlarımızdan o kadar kötü şeyler duymuştukki bizimki fazla yolunda gidince daha da rahat davrandık sanırım. Bir kaç belediye gezenler, kan tahlili için günlerce bekleyenler, istediği saati denk getiremeyenler derken biz şansımıza çok kolay hallettik.
Sadece ikametgahımız olmayan bir belediyeden hallettiğimiz için yok izin belgesi, yok Çeşme Belediyesinden izin işleri falan gözümüzü korkuttu başta. Ama onu da sağolsunlar hallettiler.
Neyse şimdi gelelim cumartesi gününeeee.. Sabah güzel bir uyku çektikten sonra öğlen Cem ile buluştuk. İlk rotamız Karşıyakaydı. Orada annemlerim mobilyalarını yaptırdıkları bir yer vardı. Öncelikle oraya da gidip bir görüşelim dedik. En azından sonrasında tüh dememek için.  Sonrasında planımız Karabağlar'a gidip azcık takılmaktı. Artık Karabağlar'ı Alsancak gibi mesken bellemiştik. Cumartesi günlerimizi Karabağlar'da "takılarak" geçiriyorduk.

6 Mayıs 2012 Pazar

White by Vera Wang for David's Bridal

İşte sizler için bulup buluşturduğum büyüleyici gelinlik modelleri.
Tabii ki yine hayranı olduğum Vera Wang tasarımları ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...