26 Aralık 2012 Çarşamba

İzmir'de Düğün Organizasyonu

Düğün organizasyonu bana göre düğün hazırlıklarının en keyifli kısmı.
Evdi, eşyasıydı, mobilyacısıydı derken bu kadar yoğun temponun içerisinde şöyle bir soluk alıp düğününüzün organizasyonuyla ilgilenmek derin bir nefes almanızı sağlıyor ;)
Biz gerçi organizasyon işimizi en başında halletmiştik. Evimizle ilgili fazlasıyla işimiz olduğunu düşünerek önceden girişmiştik bu işlere. Ancak her ne kadar organizasyon firmaları "aaa hemen halledin, sona kalmasın" deseler de bana göre 3-4 ay kala bile halledilebilecek bir iş. Yeterki ne istediğinizi bilin.

Neyse gelelim İzmir'deki organizasyon firmalarıyla ilgili edindiğim bilgilere.
Geçen sene bu zamanlarda bir çok firmayla görüşmüştüm. Bunlardan beni en çok etkileyen ve istediklerime olumlu dönüş yapan iki firma vardı.
Bunlardan biri Sahne360, diğeri Exixiz'di.
İkisi arasında uzun bir süre gittik geldik ve en sonunda ilk görüştüğümüz firma Sahne360 olduğu için onlarla anlaştık.
Çok uzatmadan İzmir'deki bazı organizasyon firmalarıyla ilgili bilgi vereyim istiyorum.
Beyaz Lale;
İzmir'in en iyi firmalarından biri olmakla beraber aynı zamanda tecrübeleri tartışılmaz. Fiyatları diğer firmalara göre daha pahalı olsa da, aldıklarının karşılığını kesinlikle veriyorlar diyebilirim. Özellikle tüm otellerle ve mekanlarla ilişkileri çok iyi ve her otelin tavsiye ettiği firmalardan biri. Beyaz Lale ile görüşmek için randevu almak isterseniz tıktık..

La Bru Haute Couture; 
Çok tatlılaaaarrr. Özetle bu şekilde tarif edebilirim bu firmayı. Hem tasarımları olsun, hem de yaklaşımları olsun, en memnun kaldığımız firmalardan biriydi aslında. Saatlerce sohbet ettik, fikir alışverişinde bulunduk. Hatta canlı balık istediğimizi söylediğimizde baya şaşırmışlardı. Deneme yapmak için bize çok güzel bir de demo hazırlamışlardı. Genç olmaları, henüz yolun başında sayılır olmaları dezavantaj gibi gözükse de fikirleri ve yaptıkları işlerle kısa zamanda ön plana çıkacaklarından eminim. Aynı zamanda özel gelinlik tasarımları yapıyorlar ve düğününüzü tam bir konsept içerisinde planlayıp organize ediyorlar. Dilerseniz sitelerini inceleyebilirsiniz.

Hera'da Davet;
Hera son zamanlarda ismini sıkça duyduğumuz firmalardan. Şimdi daha merkezi bir yere taşınmış olmalarından dolayı daha da farkedilir oldular. Yapmış oldukları güzel organizasyonlar var ancak bizim taleplerimizle ilgili çok yardımcı olabildiklerini söyleyemeyeceğim. İnatla beni canlı balık fikrinden caydırmak için sıradan ve hiç düşünmediğim bir sürü örnek göstermişlerdi. Fiyat bile almadık hatta. Ama piyasada fiyatlarının uygun olduğunu söylüyorlar. Gidip görüşmenizde fayda var.

Exixiz Organizasyon;
Exixiz ile görüşmeye gittiğimizde artık tamamıyla ne istediğimiz kalem kalem belliydi. Firmayı da öncesinde fazlasıyla araştırmıştım. Bu nedenle diğerlerine göre daha verimli bir görüşme olmuştu. Oradan çıktığımda onlarla çalışmak istediğimden emindim. Ama daha önce de bahsettiğim gibi Sahne360'ın ön hazırlık aşamasında üzerimizde büyük emeği olduğundan onlara çok güvendik ve gönlümüz onlara azcık fazla kaydı. Yine de exixiz'deki yaklaşım ve işlerindeki tecrübeleri ve işi ele alış biçimleri çok hoşuma gitmişti. Mutlaka gidin görüşün derim ;)))

Davet Var Organizasyon;
Davetvar ile tanışıklığımız nişanımız öncesine dayanıyor. Onlarla görüştükten sonra nişanımızın konseptini belirlemeden düğün için ne istediğimizden emindik. Onlar farkında olmasalar da Ilıca Hotel'de evlenmeye karar vermemizde büyük etkileri var. Ancak sonrasında fiyat konusunda anlaşamadık. Anlamadığımız şekilde olmadık kalemlere çok uygun fiyat vermiş olmalarına rağmen, bazı kalemlerde istedikleri fiyatlar garip bir şekilde yüksek kaldı. İşin toplamında aslında kafa kafaya geliyor olsa da, bizim bir türlü içimize sinmedi bu durum. Ama sonrasında bile bize fikir anlamında çok destekleri oldu. Gerçekten çok tatlı insanlardı.

Jolie Davet;
Aslında bu firmayla ilgili çok bir şey söylemek istemiyorum. Kardeşimin düğün organizasyonunu yaptılar, ve çok da memnun kaldılar, hatta çok uygun fiyatlara çözmüşlerdi bir çok kalemi. Ancak sanırım bunu bizden çıkarmak istediler ;)
Detaya girmek istemiyorum, çünkü bir tatsızlık yaşadık. Ancak bu bizim şanssızlığımız olabilir tabi. Siz yine de görüşüp fikir alın, fiyat alın ve benim gibi sinirlenip kestirip atmayın ;)))

Sahne 360;
Bu firmayla ilgili pek bir şey anlatmama gerek yok sanırım. Herkesin çok eğlendiği, çok beğendiği, gittikleri en güzel düğünlerden biri olduğunu söylediği, bizim için en özel olan günümüzü, düğünümüzü onlara teslim ettik. Ellerinden geleni yaptılar. Ve en önemlisi bir çok firma bunu kabul etmese de, onlar bizim hazırladığımız peçete halkalarının ve şeker barının yerleştirilmesini direk üstlendiler. .
Bu arada bir organizasyon firması kurmaya karar vermemde çok büyük etkileri var. Bu her şeyi açıklıyordur herhalde.

Çok yakındaaaa... ;)))
(isim önerilerinizi de bekliyorum)

3 yorum:

  1. Merhaba,

    Önümüzdeki yaz evlenmeyi planlayan ve yukarıda bahsettiginiz firmalarla benzer görüşmeleri yapmış birisi olarak size yüzde yüz katılıyorum. Uygun fiyat verdiklerini duyduğum için Hera davetle ben de görüştüm ancak pek çok organizasyonda aynı şeyleri yapmışlar gibi geldi, sürekli masa altından pembe ışıklar ve benzer şamdanlar vs. Daha sonra, deneyimli ve işinin ehli bir ekiple ilerlemeye karar verdim. Yaptığım araştırmalar sonucunda Exixiz'den Necip Bey'in bu sektöre pek çok kişi kazandırdığını, hatta bazı organizasyon şirketlerinin sahiplerinin daha önce Necip Bey'le birlikte Exixiz ekibinde yer aldığını öğrendim. Risk almak istemediğim için kendimi "usta"nın ellerine teslim ediyorum ve harika düğünüm için sabırsızlanıyorum.
    Bu arada kına gecesi fotolarınıza bayıldım, öneriler için çok teşekkür ederim.

    Sevgiler,
    Ece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim. Exixiz ile hayalindeki gibi bir düğün olacağından eminim.
      bu arada fotoğraf için de ersell ile çalışmanızı tavsiye ederim. Çok çok çok profesyoneller.
      Şimdiden kolay gelsin.

      Sil
  2. O kadar çok mekan ve kişi araştırdım ki düğünüm için , bu sektörde tanıdığım en iyi isimlerden birisi Nazlı hanım . Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine kendisini aradım , uzun süredir bu işlerle ilgilenen birisiymiş.Tanıştık ve düğünümü organize etti , etkinlik süresi boyunca beni hiçbir zaman yanlız bırakmadı , mekanın çıkarttığı bazı problemleri ( ! ki isim vermiyorum mekanın !! ) profesyonelce çözdü ve çok memnun kaldım .Bu süreçte İzmir'de bir çok firmayla görüştüm , organizasyon firmaları , mekanlar .... Ama şunu anladım ki düğününüzü yaptığınız mekan değil , hizmet aldığınız kişi ve onunla iletişiminiz çok önemli .

    YanıtlaSil

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...