18 Aralık 2012 Salı

2013'e Hazırlanan Evimiz

Yeni yıl heyecanı evimizi iyiden iyiye sarmış durumda. Bu haftasonunu evimizi yeni yıla hazırlamakla geçirdim diyebilirim. 
Evimizde belki bir sürü kuş kafesi, fener ve dekoratif obje var. Hatta her geçen yenileri ekleniyor. Ama hiçbiri bu fenerlerin yerini alamıyor. Kervan'dan bayıla bayıla aldığım fenerlerim ağacın yanında hemen yerini alıverdi.
Ağacımızın süslerini kardeşimle birlikte almıştık, bazılarını da ben kendim yapmıştım. Ama bu ağaçtaki en özel şey babamın hediyesi olan ledli mumlarımız tabiiiiiiikiiiiiiii deeeee ;))
Henüz hediyelerimizin tamamını alamadık. Aldıklarımızı da paketleme fırsatım olmadı.
Hatta ne yalan söyleyim o paketlerden biri Cem'in bana aldığı 4. yıldönümü hediyem ;))

Her ne kadar hazırmış gibi dursa da hala eklemeyi düşündüğüm bir kaç şey daha var. Umarım yeni yıldan önce hazırlanmış olur hihihihih

Evimizle ilgili postlar yayınlamaya başlamışken bundan sonraki postum mutfağımız ve evimizin diğer bölümleriyle ilgili olacak ;)

Takipte kalın ;))))

by SC

3 yorum:

  1. Çok güzel süslemişsiniz ellerinize sağlık.diğer resimleride merakla bekliyorum:)

    sevgiler derya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. diğer resimleri de yavaş yavaş yüklemeye başladım ;)

      Sil
  2. Benim de tarzımı yansıtan sıcacık bir ev!
    Sağlıkla mutlulukla oturun!

    YanıtlaSil

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...