18 Eylül 2012 Salı

Vintage Delisi

Madem düğün fotoğraflarımız henüz elimize ulaşmadı o zaman ben de düğün öncesi fotoğraflarımı yayınlarımmmm..
Sizi merakta bırakmayacağım veee daha önce de bahsettiğim şu meşhur kısa gelinliğimle çekildiğim fotoğrafları huzurlarınıza sunacağım.

Bu fotoğraflar bizzat kendi kuzenim Itır Kan tarafından Reçine'de çekilmiştir. Çok keyifli bir çekim oldu. Sıcaktı, Cem bir türlü yetişemedi ama biz herşeye rağmen çok eğlendik. Odamda, merdivende, evimizin bahçesinde, her yerde, her yerde fotoğraf çekildim. Tabii buraya koymak için biraz eleme yapmak gerekti.

Haydi bakalım beğenecek misiniz :))))








Fotoğraflar; Itır Kan
Mekan; Reçine
Gelinlik; Reçine Store
Ayakkabılar; Nine West
Şemsiye; Reçine Store
Eldivenler; Claire's
Saç&Makyaj; Nzlm
Kafes Duvak; SC Design ;)

3 yorum:

  1. harika modeller gerçekten hayran kaldım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok beğendim, tüm gelin adaylarını da gelin aksesuarları satışa sunduğum mağazama da beklerim :)

    www.emeksensin.com/paperfaces

    Sevgiler,

    Beril Öke Gülen

    YanıtlaSil

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...