6 Eylül 2012 Perşembe

Son 2 gün..

Büyük güne sadece 2 gün kaldııı.. heyecan dorukta.. Şuan düğünle ilgili kendi ellerimizle hazırladığımız detaylardan birini daha tamamlamış olmanın huzuruyla bu saatte oturdum bilgisayar başına.. Yarın İzmir'deki evimizin bahçesinde (yani Reçine'de) fotoğraf çekimi yapacağız. Sağolsun bu konuda kuzenim bize destek olacak. Fotoğraf çekimimiz de tamamlandıktan sonra cidden cumartesi gününe kadar elimi hiiiiiiçbir şeye sürmeyeceğim. Sadece ve sadece dinlenip o güne hazırlanacağız..
O güne kadar bir daha yazmaya fırsat bulurmuyum bilemiyorum. Ama tüm detayları 17sinde tek tek tek anlatacağım.
Bu arada bugün şeker barımızda kullanacağımız şeker ve çikolatalarımızı aldık. Korkarım çok güzel olacaklar.. Şeker barından misafirlerimizin şekerlerini alabilmeleri için de külahlar ve kayıklar yaptık. Kayıklar birrrr şahaneeee.. Külahlar da peçete halkalarımız ve davetiyelerimizle takım oldular..
herhalde artık onların fotoğrafını yarın sabahtan çekebilirim.

Otelin girişindeki billboarda asılmak üzere hazırlanmış olan posterimiz de yarın basılacak. Yine konseptimize uygun deniz kenarında çekilmiş olduğumuz çılgın bir fotoğrafımız vardı eskilerden kalma. Gayet doğal, çekerken çok eğlendiğimiz, ertesi gün de bizi yerimizden kıpırdatmayan bir pozdu gerçekten de.. Tekrar bakınca o zamanlar çektiğim bel ağrılarını hatırladım..

Nedense klasik öyle omuz omuza, yanak yanağa çekilip konulmuş fotoğrafları pek haz etmiyorum. Bana kalsa direk kumsala yazdığımız sc harflerini kullanalım diyecektim hatta sırf öyle mucuk mucuk bir pozumuz olmasın orada diye.. ama Cem'den bu resmimizi kullanma fikri gelince "işte bu" dedim. Zaten diğerinin çözünürlüğü bizim bilboard için yeterli olmayacakmış..
Tabi bunun üzerinde bazı küçük oynamalar yapıldı. Ama yüklü bir dosya olduğundan koymayım dedim buraya..

Bakalım siz beğenecek misiniz :)))

1 yorum:

  1. bir ömür sevdiğinizle mutluluklar dilerimmm harika bir seçim olmuş :)

    YanıtlaSil

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...