28 Eylül 2012 Cuma

Kına Gecesi Hazırlıklarımız

Düğüne çok yoğunlaşınca sizlerle paylaşmak istediğim kına hazırlıklarını yayınlamayı unutmuşum ;) Kına gecem, düğünümüzden bir hafta önce pazar günü yapıldı.
Daha önce kına gecemden bahsetmiştim.
Şimdi sıra geldi esas öncesinde neler olduğuna..

Kına için her türlü detayla kendimiz ilgilendik. Tek tek herşeyi kendimiz hazırladık.
Sağolsun bu aşamada kuzenlerim çok yardım ettiler. Özellikle iki gün öncesinde bildiğin gün ağarana kadar oturduk. Ama aslında nedeni gülmekten uykumuzun kaçmasıydı.
Bu bıyık ve dudaklarla belki saatlerce oynadık. deli deli pozlar çekildik. Hele annem kendini kaybetti. (ama izin vermediği için onunkileri yayınlayamıyorum)
Deli kuzenim Kamer;)

Öncelikle bu bıyık, dudak ve papyonları nasıl yaptığımızı anlatayım.
Grafiklerini kendim hazırladım ve Cem de gidip kartona baskılarını aldırdı. (isteyene grafiklerini gönderebilirim) İşte bundan sonra sadece kenarlarından düzgünce kesmek kaldı.
En son da aldığımız çöp şiş çubuklarına sıcak silikonla yapıştırdık.
Hazırlaması hem kolay, hem de nasıl olmuş diye denemek çok eğlenceli.

eheheheh gelin buketlerimden biri.
Buketi beğenmeyince ben de aldım kafama taktım ;)))

Bu arada bütün hazırlıklar sırasında sevgilim de bizimle birlikteydi. Bir yandan davetli listelerini düzenlerken bir yandan da bize yardım ediyordu.
Her detayda onun da emeği var yani.
İçerisine lokum yerleştirilmiş bakır cezvelerimiz,
el mumluklarımız veeee kurdelalarla süslenmiş olan zillerimiz..
Bu da kuzenimin emeğiyle hazırlanmış küçük bir enstantane..
Cevher varmış aslında ben de;))))))

İşte bu hazırlıkların en zor kısmıydı..

Ama sonuç harika..
Geçen eve gittiğimde gördüm, hala duruyor dilek ağacımız.. Babamlar kıyamamış çıkarmamışlar çaputları ;)

Bakalım bundan sonraki organizasyonlarımızda daha neler neler çıkacak ortaya..

Bu bir Recine Wedding Organizasyonudur.. ;))

5 yorum:

  1. elinize sağlık çok eğlenceli olmuş :) rica etsem bana dudak-bıyık grafiklerini gönderebilir misiniz? bu sayede bende kına gecemde kullanabilirm teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail adresini gönderirsen hemen iletebilirim.

      Sil
  2. Sidal Hanım; merhaba;
    Bloğunuzu uzun süredir keyifle ve yakında aynı koşuşturmalar içinde bulunacağımdan ilgiyle takip ediyorum; ben de eğer mümkünse dudak-bıyık-papyon grafikleriniz rica edecektim ki benzer eğlenceli fotoğrafları elde edebileyim kına gecesinde;
    MAil adresim: meryemzdemir@gmail.com
    Şimdiden çok teşekkürler;
    Mutluluklar...

    YanıtlaSil
  3. merhabalar ismim ilknur.Rica etsem kına gecemde kullanmak için bana da papyon-bıyık-dudak grafiklerinizi gönderebilir misin?Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Şİmdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ilknur. Mail adresini recine-s@hotmail.com adresine gonderirsen gönderebilirim.

      Sil

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...