3 Eylül 2012 Pazartesi

Kına Gecem

Nerden başlayım bilemedim.. Aslında bugünkü amacım cuma günkü düğün koordinasyon toplantımı ve perşembe günkü gelinlik provamı anlatmaktı ama dün gece o kadar güzel bir kına gecem oldukiiiiii önce ondan bahsetmek istedimmmm..
Çok uzatmadan direk fotoğraflara geçeyim diyorum ;))

Kınamız Reçine'de yani evimizin bahçesinde oldu. En az düğünümüz kadar özendiğimiz bir geceydi. Tüm süsleme ve organizasyon tarafımızca hazırlandı. bana deli diyenler, şaşırmışsın sen diyenler olduu ama yılmadımmmm ;) (daha da bitmedi bu arada)
İştee daha nişan zamanından beri hayalini kurduğum dilek ağacımız.. Aslında bir armut ağacıydı ;))))) O zaman fırsat bulamamıştım hazırlamaya ama kınada yapmasam gerçekten içimde kalacaktı.
Ağaca çıkmışken çürüyen armutları da temizlettiler bana..
Girişe "Sidal & Cem Evleniyor" banner yaptırdık. Burdan şirin şeyler fabrikasına teşekkür ediyorum.
Harikaydı.. Herkes bol bol fotoğraf çekildi önünde.
Ve dilek köşemizzz.. Masamızda kına çantalarımız, Meltemciğimin kurabiyeleri, dilek kağıtlarımızın bulunduğu kuş kafesimiz, zillerimiz, çubuklara takılı bıyık, papyon ve dudaklarımız duruyor.. Ve tabiiii kına tepsimiz..
Üşüyen misafirlerimizi unutmadık. Havanın rüzgarlı olmasından dolayı çabuk tükendiler. Ancak bir süre sonra zaten herkes oynamaktan ısındı tabi.. Annemin dahiyane fikri ;))
İşte ilk elbisem..
çok çok çok severek giydiğim bir elbise oldu gerçekten de.. Tam hayalimdeki gibiydi.. Kimi Hürrem dedi, kimi Helen.. Yapmışım yine yapacağımııııııııı ;)) (elimdeki bir kaç kesiği saymazsak bu sefer nazar değmeden atlattım galiba) 

Dilek dileyen herkesin dilekleri gerçek olur inşallah..
(bu arada çok bomba dilekler dileyenler var.. cidden herkesin darısı başınaaaaaa)
Veee bizim deli kızlar.. Benim için tamamen sürpriz oldu.. "Bride's Office Friends" yazılı tshirtleriyle kapıda gördüğümde şok oldum.. Çok seviyorum ben onları yaaa..

Henüz pist dolmadı.. herkes acıkmış olmalııı..
Kimse eli boş gelmemişşş, harika şeyler vardı.. Ama ben pek yemeye fırsat bulamadım.
Bu arada o yuvarlak kartların üzerinde kim neler neler yaptıysa hepsi yazıyor..
("babişimin börekleri" ise favoriydi, herkes ay gerçekten mi dedi. Yok yok değil itiraf ediyorum. Onun en sevdiği börekti sadece)
 
Veeee eğlence başlasınnnnn.. Nazlım, Özge ve Zeynep pistin tozunu attırdılar vallahi ;))
Ben hayatımda bu kadar oynadığımı hatırlamıyorum.. Resmen 1e kadar hiç oturmadım.. Bu arada ailecek oynakmışız cidden.. Hele kına yakıldıktan sonra herkes iyice bir coştu..
Ve misafirlerimize ikram ettiğimiz lokumlarımızı bu cezvelerin içerisine koyduk. Fikir bizzat bana ait ;))) En az kına çantalarımız kadar harika bir etki yaratmış duyduğum kadarıyla..
Kına çantalarım da Merushumun ve Şengül yengemin emekleriyle hazırlandı. Bizzat kendi elleriyle minik minik rengarenk çantalar diktiler.. Ne zaman dağıtıldıklarını bile hatırlamıyorum. Umarım birileri toplu fotoğraflarını çekmiştir..
Bütün kızlar toplandık..
Cem için büyük şok oldu.. eeee göçmen kızı almak kolay değil bitanesiiiiiiii..
Prensesleeeeerrrr.. 

Taçlarımızı yine kendi ellerimizle yaptık. Klasik taçlardan farklı olsun istedik. prenses taçlarından bulup, bir de pudra rengi tüllerimizle süsleyince çooook güzel oldular..

Kına tepsim yine merushumun ve annemin mahareti.. Aslında salonumuzda duran dekoratif bir çay tepsisiydi.. Artık benim olduuuuuuu..

Ağlattılar yaaa, resmen ağlattılar. Odama yerleşmeyi planlayan kuzenlerim gelip gelip "odan artık bizim oldu, senin son günlerin, annenlerle biz kalacağız nıhahaha" demeseler vallahi ağlamazdım.. Bir anda kıkır kıkır gülerken ne olduğunu kimse anlamadı, şimdi itiraf ediyorum o gözyaşlarımın nedenini..
Damat bey elini açmadı ;) ama kına yakılmasından yine de kurtulamadı. Ve ikimizin elinde de bir güzel tuttu. Umarım bir haftaya gecer ;))))
Uzun çalışmalar sonucu beyimize çökertme öğrettik. İyi oynuyormuş meğer de çalışırken bize belli etmemiş..
veeeee damat halayı..
Giymişim hayalimdeki kostümü, payduşka oynamadan olur muuuu..
Önce bir yeniyol patlattık, arkasından payduşkaa.. Özlemişimmmmm cidden..
gecenin sonuna doğru artık rahat bir şeyler giyme zamanı gelmişti.

Saat 3 veeee yardım meleklerim artık uyuyakaldılaaaar..

Kına gecemde emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Onca yolu tepip gelenlere, tek tek arayıp tebrik edenlere, ikramlarıyla ağzımızı tatlandıranlara, müzik arşivini paylaşan arkadaşlarıma, gecelerce benimle sabahlayıp minik detaylara sabırla emek harcayan kuzenlerime, annemlere, babamlara ve Cem'e çooooooooook teşekkür ediyorum. Özel bir teşekkür de eniştem için gelsiinnnn ;)))
İyiki varsınız...
Bu hafta herkes dinlensinnnn, cumartesi büyük güüüüüüünnnn..


By Reçine Organizasyon..

20 yorum:

  1. herşeeey o kadar güzel ki aynı senin gibi cnm arkadaşım.. o gün yanında olamadığım için o kadar üzgündüm ki ama ben dileklerim ve düşüncelerimle aslında hep yanındaydım :) maşallah size Allah nazarlardan saklasın, bu mutluluğunuz hep daim olsun.. Cumartesiyi iple çekiyorum...eminim en az bu gece kadar güzel ve özel olacak ve bu kez ben de orada olacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canıııımm benim.. okurken yazdıklarını gözlerim doldu. hep yanımda olduğunu biliyorum.. iyiki varsınn ;) hadi cumartesi olsun artıııııkk.. sürprizler için sabırsızlanıyorum ;)

      Sil
  2. Herşey harika gözüküyorrr mutluluklar dilerim ben daha yolun çok başındayım hem blog hem düğün hazırlıkları konusunda ama ders alacağım çok şey var sanırım blogunuzda :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. beğendiğine sevindim.. umarım senin hazırlıkların için de faydalı bilgiler bulabilirsin..

      Sil
  3. herşey mükemmel olmuş:) bayıldım dilek ağacı fikri benimde hep hayalimdedir çok güzel olmuş gerçekten:) bende göçmen kızıyım kınamda şalvarımı giyip payduşka forever dicez artık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.. uğraştırdı bizi biraz ağaç ama gerçekten değdi:)

      Sil
  4. dilek köşenizdeki love yazıları çok güzellll!!!Ben de kendim için böyle şeyler arıyordum nereden temin ettiniz acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm.. internetten almıştım ama inan hangi site hatırlamıyorum :( tekrar denk gelirsem mutlaka sana söyleyeceğim..

      Sil
  5. bayıldımm kına hazırlıklarına herşey harika olmuşş ilham aldım bol bol :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. beğendiğine çok sevindim..

      Sil
  6. Merhaba, Kınada asılı olan renkli ampulleri nereden aldınız acaba? ben çok aradım ama bulamıyorum...:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, renkli ampullerden yapı marketlerde bulabilirsin. ancak onlar küçük ve çok da güzel ışık vermiyorlar. biz de bunun üzerine elimizdeki normal ampulleri yapı marketten aldığımız renkli sprey boyalarla boyadık. cam da çok sağlıklı olmaz dediler ancak en azından o gecemizi kurtardı ;))
      ancak boyarken uzaktan ve az sıkman gerekiyor. yoğun sıkarsan ışık veriyor ancak, çok aydınlatmıyor.

      Sil
  7. Teşekkür ederim verdiğin bilgi için...

    YanıtlaSil
  8. merhaba, şu sıralar hayatımdaki en büyük meşguliyetim düğünüm sanırım :)kına ve düğün detayları için bir süredir internnetten araştırma yapıyordum. Annemin keşfettiği blogunuz sayesinde de "düğün" klasörüm baya kabardı :)Hazırladığınız bıyık ve dudak grafiklerini mail atabilir misiniz? Samimiyetiniz ve paylaşımlarınız için çok teşekkürler..
    zynp.kya@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ediyorum. Blogumu beğenmenize çok sevindim. İstemiş olduğun grafikleri mailine gönderdim. Başka istemiş olduğun bir şey olursa her zaman seve seve yardım ederim.
      Bu süreci yaşayan insanlar gördüğümde ben de o günleri tekrar yaşıyormuşum gibi geliyor ve çok hoşuma gidiyor.
      Şimdiden kolay gelsin.. harika bir hazırlık süreci geçirmeniz dileğiyle..

      Sil
  9. Merhaba, blogunuz bir yardımcı kaynak oldu artık evin bahçesinde kına yapanlar için:) çok zor ve yorucu bir süreç herşeyle bizzat ilgilenmek ama bir okadar da zevkli:)renkli ampuller için verdiğiniz boyama önerisi işe yaradı aydınlatma işi tamamlandı:) şimdi eğlence için bir kaç şey yapmak istiyorum onun için de bu bıyık dudak figürlerine ihtiyacım var gönderirseniz çok sevinirim... merve-colak@hotmail.com

    bir sorum daha olacak... düğün masaları için yaptığınız gemilerden yapmayı düşünüyorum... içine şeker koymayı planladım ama kağıttan olduğu için düşer mi devrilir mi diye şüphelerim var:( düğünüm haziran da deniz kenarında okadar uğraştıktan sonra uçmasınlar ortalıkta:))) sizde bir sorun olmuşmuydu?

    İyi günler diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Merve,
      öncelikle blogumun faydalı olmasına çok sevindim.

      bıyık ve dudak grafiklerini mail olarak göndereceğim.

      kayıklara gelince maalesef uçma ihtimali var. özellikle biz rüzgardan dolayı masalara koymayı planlarken maalesef koyamadık.
      daha rüzgarsız bir alana, şeker barımızın olduğu yere koyabildik. gerçi daha güzel oldu. yanına da çakıl taşı şekilli çikolatalar koymuştuk. herkes onlardan alıp götürdü.
      Atacağım mailde buna alternatif olabilecek bir kaç ürün daha önereceğim.

      Sil
    2. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM:)

      Sil
  10. Üzerinden çok zaman geçmiş ama hala buralardaysanız benimde bir sorum olacak :) Pist olarak kullandığınız alana bir şey sermişsiniz sanırım, ne olduğunu öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, pistin üzerine halı sermiştik. biraz oynamaya engel oluyor ama ahşap parke kuruluma göre daha kolaydı. serdik geçtik direk :)

      Sil

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...