20 Eylül 2012 Perşembe

Düğün Konseptimiz (vol1)

Bir önceki yazımde sıralama vermiştim ama bir türlü gelin alma kısmındaki fotoğrafları eleyemedim. baktıkça ağlıyorum ne yapayım.
Madem öyle o zamaaaan ben de hemen düğün dekorasyonumuz ve konseptimizle ilgili detayları paylaşayım. Korkarım uzun bir yazı olacak.
Öncelikle kısaca yaşadığımız süreci anlatmakla başlayım.
Cem ile en başından beri iki hayalimiz vardı. Biri kır düğünü, ikinci deniz kenarı . Nişanımızı kır düğünü tadında evimizin bahçesinde yapmaya karar verince, zaten düğünümüzün daha en başında deniz kenarında olacağı belliydi. Cem'in de Ilıca Otel hayali olunca zaten hiç bir yere bakmadan direk Ilıca Otel ile tam bir sene öncesinden anlaşmıştık.
Bundan sonrasında geriye konsept belirlemesi kalmıştır diyeceksiniz ama benim deniz kenarı hayali kurduğumuda konseptim zaten belliydi;) Her yerde konsepte uygun halatlar, inciler, kayıklar ve hatta masanın ortasında yüzen balıklar hayal ettim.
İşte bu süreçten sonrası bizim için zor oldu. Hangi organizasyon firmasına gitsek "nasıl yani? balık mı?" dediler. Anlaştığımız firmada her ne kadar ilk başta beni vazgeçirmeye çalışsa da yılmadık. Hatta istediğimiz büyük şarap kadehlerini buralarda bulamayınca Polonya'dan falan getirttiler. Ancak maalesef düğün günümüzde Çeşme'deki rüzgarın azizliğine uğradıklarından masa ortalarında büyük kadehlerimiz değil, ancak  alçak olan diğer alternatiflerimiz kullanıldı. Tabi her şekilde yine de içlerinde balıklarımız vardı. Zaten tamamını yüksek kadehlerden yapmayı düşünmüyorduk. Yarısı alçak, yarısı yüksek olacaktı. Tamamı yüksek olduğunda insanların sahneyle bağlantısının kesildiğini ve insanların aynı masada bile birbirinden kopuk kaldıklarını düşünenlerdenim. Gerçi biz kadehlerimizi seçerken insanların birbirini görebilecek boyda olması için özellikle uğraştık. Ama kısmet olmadı ne yapalım. Sonuçta içi su dolu be kadehin misafirlerimizin üzerine devrilme riskini alamazdık.
Balıklarımızla ilgili süreci atlattıktan sonra sıra geldi diğer aşamalara. Masada yoğun çiçek istemiyordum, tamamen sade ama şık olmalı ve odak noktası sadece balıklarım olmalıydı. Bu nedenle çiçekler beyaz, balıklarımız turuncu japonlardan seçildi.

Masa numaramız öyle kağıda yazılan klasik numaralardan olmasın istedim. Bu nedenle kendi çizdiğim deniz kabuğu şeklinden şeffaf akrilikten parçalar kestirip üzerine mavi simli kalemlerle numaralar yazdım. O kadar beğenildi ki düğün sonunda herkes kendi masasındakini almış, gitmiş.. Yine bana kalmadı :)


Peçete halkalarımız ve sandalye süslerimizden de acaba bu yazıda mı bahsetsem ;)))
Halat takıntımı söylemiştim değil mi? Evet tek başına baktığınızda basit gibi gözüken halatlarımız, deniz kabukları ve taşlarla gayet de şık ve konseptimizle bir bütünlük içerisindeydi.
Yine misafirlerimiz için hazırlamış olduğumuz peçete halkaları da halat, çuval, inci ve deniz yıldızlarıyla çeşit çeşit yapıldı ve masalara dağıtıldı. Nasıl yaptığımız, hangi aşamalardan geçtiğini detaylı olarak başka bir yazıda anlatacağım.
veeee en önemli detayımız S&C harfleri. Gerçekten bunu yapmak için çok mücadele ettim. Ne gerek var dediler, başka yerde oturcaksınız zaten dediler, ay bununla uğraşılır mı dediler. Ama yine yılmadım. Bütün düğün hazırlık süresince herkes deli olduğumu düşündü. (Evet deliyim, ama herkesin hem detaylarıyla, hem de eğlencesiyle akıllarına kazınan harika bir düğünümüz oldu hıh :) )
S harfi bizzat tarafımca yapıldı, C harfini de kuzenim Itır yaptı. Kıvrımlı harfler olması biraz uğraştırsa da, uğraşırken baya eğlendik. "I" ile başlasaymış ismim ne güzel olurmuş değil mi;))))))

Bakalım sizler nasıl bulacaksınız düğün konseptimizi..

3 yorum:

  1. bayıldımm

    YanıtlaSil
  2. gerçektenn sizi çok geç keşfetmişimm.. herşeye tek kelime ile bayıldımm.. allah mutluluğunuzu daim etsin inşş.. evlenmemiş biri olarak umarım ileride banada yardımcı olursunuz.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. beğendiğinize çok sevindim.
      umarım, en mutlu gününüzde benim de biraz olsun katkım olursa ne mutlu bana..

      Sil

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...