19 Eylül 2012 Çarşamba

Bir yerden başlamak lazım..

Fotoğraflarımız geldi... Ama bak bak bitecek gibi değil.
Ayıklamaya çalışıyorum ama hiç birine kıyamıyorum.
Dün gece 2ye kadar oturup ancak bir CD bitirebildim. Elimizde bakılması gereken daha 7 CD var..
 
Akşam koşa koşa eve geldik. İlk elime aldığım CDnin içinde evden çıkma sırasında çekilen fotoğraflarımız da çıkınca olanlar oldu işte.. Ağla ağlaa ağlaaa..
En etkilendiğim pozlardan biri.. Kardeşim ve babam..
Zaten kurdelam bağlandı, sonra iki oynattılar bizi kafamı bir çevirdim, herkes ağlıyor..
Arkadaşlarımız, kuzenler, teyzem, kardeşim ve hatta komşular.
Neyse evden çıkma detaylarına tüm fotoğraflarla birlikte tekrar değineceğim zaten.
 
Şimdi geleim aynı CDden çıkan en sevdiğim poza.
Her ne kadar poz vermek farz olsa da ben doğal yakalanmış pozları daha çok seviyorum. Yakalanan özel anlar, bir bakış, bir heyecan , veya aynı bu aşağıdaki pozdaki gibi "hay ben bu eteğin" anı..
 Çok severek giydim gelinliğimi ama ilk başta alışmak zor oldu kesinlikle..
 
 
Gelinliğimi merak edenler için de küçük bir ipucu olsun bakalım..
 
Bundan sonraki yazılarımda sırasıyla;
 
Evden gelin alma merasimi,
Gelin arabamızla ilgili detaylar,
Düğüne hazırlık fotoğraflarımız,
Dış mekan çekimlerimiz,
Düğün dekorasyonumuzla ilgili detaylar,
Nikahımız ve düğünün doruk anları
veeeeee
Müzik listemizi paylaşacağım..
Belki en son dansımızla ilgili küçük bir sürpriz de olabilir ;)))

4 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorsun tatlım;) Biz de heyecanla bekliyoruz fotoğraflarımızı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım.. takipteyim ;)

      Sil
  2. Dediim gibi "the best wedding of the year" ;))) herşey harikaydı cnm bnm, tüm detaylar düşünülmüş herşey birbiriyle çok uyumlu çok güzeldi, tebrikler ve tekrar mutluluklar ikinizi de çok sewiorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz canım.. valla herşey senin sayende güzel oldu.. bir kere beni sen giydirdin, daha ne olsuuuuunnnn..
      bakalım şimdi sıra sende artıkkkk..

      Sil

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...