23 Eylül 2012 Pazar

08.09.12 Düğün Günü

Daha önceki yazımda söylediğim gibi bir sıralamayla fotoğraflarımı yayınlayım diyordum ama sanırım en iyisi öncelikle o günün kısa(!) bir özetini yapmak. 
Şimdi bakalım o günümüz nasıl geçmiş..

Güne çok erken başladık. Erkenden Cem ile eşyalarımızı alıp odaya yerleştirdik. Ve tabi gelinlik açılmadan önce Cem'i odadan kovaladım. Sonra başladım hazırlıklara..
Odamız tam koktyel ve düğün alanını görüyordu. Böylelikle tüm hazırlıkları yukarıdan seyretme şansım oldu.
Herkesin bizler için koşuşturması, o harika gece için çabalıyor olması insanı acaip motive ediyor. 
Makyajımı Prestige kuaförden Şirin, saçımı ise Yücel Bey yaptı.
Özellikle makyajım yapılırken çok keyifli anlar yaşadık.
Ben odamızda hazırlanırken meğer damat bey de arkadaşlarıyla eğleniyormuş ;)
Eeee artık gelini alma zamanı geldi. Damadı giydirmek de kardeşine düştü..

Ben bu arada bir koşu eve gidip kısa gelinliği giydim. Damat gelene kadar poz poz fotoğraflar çekildim.
 
İşte eeen güzeeeel an. Yukarıdaki odamdan geldiklerini izlerken hüngür hüngür ağladım. Ailelerimiz, akrabalarımız, arkadaşlarımız ve sevdiklerimiz herkes ordaydı. Davul zurnaya bir kaç enstruman daha eklesek düğünü orda yapabilirmişiz sanki.
Babam gülüyor ama ben neredeyse ağlayacaktım.
Gerçi sonra hem ağladım, hem ağlattım. Hala o fotoğraflarımıza bakıp herkesin ağladığını görünce gözlerim dolu dolu oluyor. Gelin almaya gelen herkes düğünümüzden daha çok gelin alma merasiminden bahsediyor resmen.
Tabi en büyük ilgiyi gelin arabamız çekti diyebilirim.
Evden otele konvoyla gittik. Hatta hızını alamayan arkadaşlar otelin önünde de yolumuzu kestiler ;))
Kız tarafı merhametliydi ama Cem'in kardeşinin arabanın önünü kesmesi en büyük bombaydı ;)
veee otelimize gellldddiikkkk..
Düğünümüze saatler kaldı. Hazırlıklar da hızlandı..

Hemen vintage gelin modundan çıkıp, prenses moduna geçmeliydim.. 
Beni canım arkadaşım Gözde giydirdi. O düğmeleri iliklemek gerçekten sabır işiymişşşşş.. yine de çok keyifliydi.
Cem beyimiz kendi giyinmiş sözde, dert yanıp duruyordu ama yemezler. Tüm arkadaşları damat beyi giydirmek için seferber olmuşlar. Bu arada fotoğraf çekilirken de çok eğlenmişler. Gözümden kaçmış değil.

Ve işte o aaannnnnn.. Damadımız ocak ayından beri bu anı bekliyordu. Sonunda gelinliğimi görebildi. Ama sanırım o daha çok gelin ile ilgileniyordu ;)))
Gerçekten hayallerimin gerçek olduğu an bu karşılaşma anıydı işte.
Tezahuratlar eşliğinde dış mekan çekimlerine başladık. O gün otelde kalan misafirlerimiz bu çiftin ve arkadaşlarının deli olduklarını zaten daha düğün başlamadan anlamışlardı.
Biz fotoğraflarımızı çekilirken misafirlerimiz de kokteyl alanında bizi bekliyorlardı.
Nikahımızı Balçova Belediye Başkanı kıydı. Sanırım belediye başkanını bekleten ilk çift olarak tarihe geçtik. En son odanın terasında fotoğrafçılara poz verirken babam arayıp çağırdı da öyle indik. Yoksa evlenmeye niyetimiz yoktu sanırım ;))))
Hiç bir fotoğraf karesinde burnumdan öptüğü gözükmediği için Cem'in dudağımdan öptüğünü sanan babamı ancak videolar gelince ikna edebildik ;)

Nikahımız kıyıldıktan sonra tebrikleri kabul ettik. Misafirlerimiz yerlerine yerleşirken biz de kenarda son bir dans provası aldık. Tebrik kısmı sandığımızdan da çabuk bittiği için eğlenmek için bolca zamanımız kalmıştı.. (Aklımızı seveyim)
Neredeyse yanıyorduk bu nedenle inemedik, ancak planladığımız ve hiç düşünmediğimiz halde bu anlarda çok güzel pozlarımız olmuş..

 İlk dansımııızzzz... 
O anın nasıl geçtiğini anlamadım ancak çalışmalar sırasında çok eğlenmişti.
Meğer dans ederken de baya havaya girip eğlenmişiz, sonra videolardan anladık.
Rüya gibiydiiiiiiiiii..
Sonuna doğru arkadaşlarımız da bize eşlik ettiler. Zaten dansın en keyifli anıydı.
Veeee tüm çiftler sahnede. Şuan bu karede 3 yeni evli bir nişanlı çift var..
 Her ne kadar bu fotoğrafta görünmese de pastamız tam istediğim gibi olmuştu. Gerçekten ne tarif ettiysem o an karşıma da o çıktı. Pastamız da konseptimizle tam bir uyum içerisindeydi.
Şu pozu hiç sevmem ama zorla yaptırdılar. Yine düğüm olduk.. 
"Gelin&damat" bardaklarımız da yıkılıyyooooorrrr..

Düğün için 3 farklı el buketim vardı. Biri orkideydi, diğeri ortancaydı vee bir de bu.. Hatta bu buket de 3 ayrı demetten oluşuyordu..
İşte düğünün en eğlenceli kısmı. Hatta ben bunu biraz daha eğlenceli hale getirip buketimi 3 ayrı demetten yaptırdım. Yani düğünümde buketimi 3 arkadaşım kaptı.. 3ünün de bir an önce kısmeti çıkar inşallah..
Buketleri kapanlar coştu da coştuuuu ;)
Eski damat Martin'in pabucunu dama attırmaya hiç niyeti yok gibi. Danslarıyla gecemize renk kattı.
Bizim düğünlerde harmandalı ve damat halayı çalmazsa biz onu düğünden saymayız.. İşte damat halayımız. Bu seneki bilmem kaçıncı düğün ve nişandan sonra damat bey de sonunda öğrendi artık hepsini. 
Biz kocaman bir aile olduk artık..
Umarım herkes bizim kadar mutlu oluuuuuurrrr..
Düğün Mekanı; Çeşme Ilıca Otel
Fotoğraflar; Ersell Photography
Müzik; Bigstar Band
Düğün Organizasyon; Sahne 360
Gelinlik; Ertan Kayıtken
Damatlık; Damat
Saç ve Makyaj; Prestige Kuaför
Düğün Dansı; Dirty Dancing - Time of my life
Gelin arabası; Vosvos
Davetiye; Ayşegül Evleniyor / SC Design
Nikah Şekeri; SC Design

Balayı rotası; Roma / İbiza / Barcelona



1 yorum:

  1. Çok güzel bir düğün olmuş her şey harika ve yolunda gitmiş sanırım :) bir ömür boyu mutluluk diliyorum size, yüzünüz hep güler umarım :)

    YanıtlaSil

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...