27 Ağustos 2012 Pazartesi

Bekarlığa Veda..

Geri sayım devam ederken harika bir haftasonu daha bitti işte..
Cuma günü sevgilimin doğum günü vesilesiyle bir de bekarlığa veda ettik.

İkimizde ayrı organizasyonlar yapmıştık. Ona sürpriz erkek erkeğe bir doğum günü yemeği organize edip ben de kızlarla birlikte Alaçatı'ya kaçtım.
Önce El Beso'da güzel bir yemek yedik ve sonra kendimizi bir anda Tektekçi'de bulduk. Koca bir yaz neden oraya gitmemişiz anlamadım. Enteresan bir mekan olmuş.
Güzeldiiii, değişik içkileri vardı. Yaş ortalaması biraz düşük olsa da içkiler gerçekten çok iyiydi. Özellikle son içtiğim "bitik" (tatlı sert) bir daha denemeye değer. Bir kaç tek attıktan sonra zaman kaybetmeden attık kendimizi sokaklara. Kafamda duvak, elimizde kameralar.. Deliler gibi sokaklarda hem güldük, hem yürüdük. Sonraki durağımız da İyi Resto Bardı. İşte orda içtiğimiz tekila kesinlikle harikaydı. (içindekileri not ettim, kınamda mutlaka ikram edeceğim)


Biraz çakır keyif olunca hadi dedik beylerin yanına gidelim, onlar da fasıl ayarladığımız bir mekanda eğleniyorlardı. Gider gitmez hemen aşkımın pastasını kestik, hep beraber bir güzel yedik..
Eee artık gece 12 olduğundan müzik kesilmişti. Bunu fırsat bilip gaza getirdik beyleri, apar topar kaldırdık ve son durağımız olan Marakechte aldık soluğu. Ben yine kafamda duvakla devam ettim geceye.. Doya doya tadını çıkardım gelin olmanın. Aslında mekana girince beylerle ayrılalım demiştik ama bizi bırakamadılar. Bizsiz eğlenemezlermişşşmiiişşmişşşş.. Seviyorum ben müstakbel kocamı.. iyiki de ayrılmamışız çünkü çok eğlendik çok çok çok..


Bu arada kafamda duvakla beni gören bir çok insan tebrik etti.. Bir kısmı da herhalde deli olduğumuzu falan düşündü. Ama o nazarı bana kim değdirdi bilmiyorum. Alaçatı'ya gideceğiz diye düz taban ayakkabı giymiş olmama rağmen, ve hatta hatırladığım ters bir hareket yapmamış olmama rağmen gecenin sonunda eve kadar zor gittim. Belimin ağrısından ne uyuyabildim, ne de ertesi gün yürüyebildim. Neyseki sadece gecenin sonunda dayanılmaz bir hale geldi ve eğlencemizi bölmedi. Ama resmen durduk yere belim tutuldu. Hala da geçmiş değil..

Bundan sonraki 13 gün kendime çoooooook iyi bakmalıyım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...