5 Temmuz 2012 Perşembe

Banyo Dolaplarımız

Dün harika bir gün olmasının nedenlerinden bahsetmiştim. O nedenlerden biri dün tamamlanan banyo dolaplarımızdı. Aslında biri pazartesi günü tamamlanmıştı. Diğerinin de pazartesi günü tamamlanmasını umut ederken, bazı aksiliklerden dolayı olmadı.
İyiki de olmamış. Çünkü ben başından beri banyonun üst tezgahı mermer olsun istiyordum.. Ama sonra aman boşver uğraşmayalım diyip geçiştiriyorduk. Bizim Eko lavabonun boyutlarını yanlış alıp tezgahı yanlış kesince önce bir hayal kırıklığımızı yaşadıktan sonra hemen babamın mermercisini çağırdık. Yarım saatte geldi, ölçü aldı. Çarşamba getirin mutlaka diyince de beyaz mermer yetişmez dedi. İyi madem beyaz olacak başka ne bulursanız o olsun ne yapalım dedim ama içim içimi yiyordu. Bir yandan da aman çimstone olsun ne olurki diyordum (ama oldum olası sevmem de o malzemeyi) Neyse dün sabah erkenden geldiler. Bizim görevlide anahtar olmadığından ben gittim direk. Arabayla yaklaşırken aracın üzerinde o bembeyaz mermeri gördüğümdeki mutluluğu size anlatamam..
 
Banyo dolaplarını yerinde ölçülerini alıp kendim boyutlandırmış. Pembe banyomuz için başından beri beyaz bir banyo düşünüyordum. Bir ara çift lavabolu yapmayı da düşündük ancak çamaşır makinasını alt banyoya koyduğumuzda çamaşırları indir, çıkar,as zor olacak diye mecbur üst kata koymak durumunda kaldık.
Aslında daha bile iyi oldu.. Aşağıdaki banyonun fotoğraflarını görünce anlayacaksınız.

Şimdi gelelim pembe banyomuza..

Bu ilk gelen banyo dolabımız.
Benim çizdiğimle yakından uzaktan ilgisi olmayınca söktürüp geri götürttüm.
Yerden yüksekliği 92 cmdi. Alttaki raflar ıslak mekan için uygun değildi. Ayaklar zaten hiç istediğim gibi değildi.

Ve sonraki sonuç bu.. Ayaklarını en baştan yaptılar. (harikaaaa oldu)
  • Üst tezgahını Soytaş'tan beyaz mermer yaptırdık. Böylelikle rahat rahat yüzümüzü yıkayıp, etrafa suları saçabileceğiz. (ki bu Cem için çok önemliymis. Traş olurken etrafı batırıyormuş. Bunu da öğrendiğim iyi oldu)
  • Aynamız ikeadan.. Aslında Hemnes serisinin boy aynası ama biz buraya yatay koyup daha güzel duracağını düşündük. 
  • Çamaşır makinamızı daha önce söylemiştim zaten, Arçeliğin "in love" serisinden..
  • Kulplarımız da Cem tarafından uzun uğraşlar sonucu bulunup, alındı. Zevkine hayran olduğunu daha önce kesin söylemişimdir ;))) Pembiş pembiş şeker gibiler..
  • Gelelim aydınlatmalarımıza.. Bu evde elektrikçi geldiğinde ilk değiştirttiğim şey duvarın üzerindeki elektrik hattını tavana aldırmaktı. Başından beri böyle sarkıt bir şey istiyordum. Aslında tam olarak istediğim ampul şeklindeki aydınlatmalardı, ama sonra bu şekilde yuvarlak olanları yerinde daha çok sevdim.
  • Banyomuzla ilgili diğer önemli detayları da atlamayım. Lavabomuz ve klozet takımımız Vitradan, henüz takılmamış olan lavabo bataryamız ve duş bataryamız Eca'dan.
  • Seramikler de zamanında Cem'in annesi tarafından Vitra'dan seçilmiş. Artık bu serinin aynısı üretilmese de uzun seneler popüler modellerden biriydi. Bir de mavisi vardı ki ben onu da çok severdim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...