28 Haziran 2012 Perşembe

Vera Wang'in Ateş Koleksiyonu

Vera Wang'in hastasıyımmm.. Şu yakanın duruşuna bakar mısınız..
Yaka kısmı buna çok benzer bir modelini giymiştim Vakko'da.. Etekleri biraz paramparça duruyordu. Ben bayılmıştım aslında ama nedense(!) herkes "sanki düğüne gelirken üzerine köpek saldırmış gibi" dedi. Ve vazgeçirdiler ;))) Annemin benimle ilgili hayali meğer prenses gibi olmammış.. İyi de bu benim ruhumda yok. Ben uçuk kaçık şeyleri seviyorum. Neyse ki Ertan Kayıtken bu anlamda benim için en doğru adres oldu. Şimdi annemlerin istediği gibi prenses olacağım ama detayların hepsinde benden bir iz olacak..
Yine de kına da istediğim gibi uçmama kimse engel olamaz. Bu modeli de kına elbisesi ararken buldum. (kırmızı düşünmüyorum gerçi ama model beni benden aldı;)))
vera-wang-2013-yaz-gelilik-modelleri-02

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...