5 Haziran 2012 Salı

Ertan Kayıtken - 3. provam

Harika bir haftasonuyduuuuuuu..
Tek bir cümleyle böyle özetlenebilir herhalde..
Cuma günü haftasonuyla ilgili heyecanımı ve az çok beklentilerimi paylaşmıştım zaten. Beklentilerimin çok üstünde bir haftasonu geçirdim.
öncelikle gelinlik provamdan başlayım isterseniz. Sabah aheste aheste kalktım, duşumu aldım, makyajımı yaptım, güzelcene giyinip annemi almaya gittim. Enteresandırki kapıda hiç bekletmeden hemencecik çıkıverdi. Hemen Alsancağa doğru yola koyulduk. Yine çok enteresandırki trafik yoktu. 1den önce alsancaktaydık. O gıcık gazi okulunun otoparkına muhtaç kalmadan başka bir yerde yer de bulduk. Buraya kadar herşey olağandışı ilerliyordu. Herşey yolunda gideceğine bir işaretti sanırım.
Neyse sonra biraz dolaştıktan sonra Ertan'a gittik. Kapıda canım arkadaşım Zeynep de gelmiş bekliyordu. Midem pırpır ederken yukarı çıkıvermişiz bile. Biraz hoşgeldin beşgittinden sonra beni hazırlık odasına aldılar. İçeri girdiğimde bir mankenin üzerinde bembeyaz harika bir gelinlik duruyordu. Meğer benimmiş, vallahi tanıyamadım. Hiç bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim. Hemen giydim, hazır olduğumda da herkesi içeri aldılar. O sırada aynada kendime bakıyordum, bir döndüm annem ağlıyor ;)) Onu öyle görünce ağlamamak için kendimi zor tuttum. Ama beni en çok duygulandıran Cem'in annesini arayıp beni merak ettiğini söylemesi, nasıl olduğumu ve gerçekten istediğim gibi bir gelinlik olup olmadığını sorması oldu. Kendi damatlığı konusunda o kadar ilgisiz olan nişanlımın, gelinliğim için gerçekten endişeleniyor olması beni çooook mutlu etti.
Geçen gidişimde gelinliğimde içime sinmeyen ufak detaylar vardı, ben bunları annemlere anlatırken duymuş olmalı.. O zaman Ertan Kayıtken daha yolun başındayız, acele etme, bittiğinde bambaşka olacak demişti. Şuanda hala bitmemiş olmasına rağmen bu haliyle bile gerçekten harikaydı, böylesini beklemiyordum. Nasıl içim rahatladı anlatamam.. Bu nedenle artık kontrolü tamamen Ertan Kayıtken'in tecrübesine ve estetik duygusuna bıraktığım için çok çok çok rahatım.
Biliyorsunuz gelinlik deneme sürecimde bir çok yere gidip denemiştim. Ama aklım hep ilk durağım olan Ertan Kayıtken'deydi. Bir çok konuda bu kadar masrafa ne gerek var diyen canım sevgilim gelinlik konusunda "nasıl istiyorsan öyle olsun" dediiiiiii veeeee hayalim gerçek oldu. Onun damatlığı konusunda da benim bazı hayallerim var, umarım o zaman da "sen nasıl istiyorsan, onu giyerim" der ;))))) tabi bu işin şakası.. Nişanlığını ben görmeden almıştı, ama damatlık konusunda hiiiiiiç kaçarı yok ;)

Ayyy ne uzun yazmışım, yazarken tekrar yaşadım o anları..
Ama daha anlatacak çok şeyim var..
Mesela koltuklarımızın döşemesini hallettik cumartesi günü, yatak odamızın perdeleri de artık tamamdır. Akşam da müzik grubumuzu dinlemeye Hilton'a gittik. Hem dinledik, hem eğlendik. Hem de müzik listemize yeni yeni şarkılar da ekledik.
Gittiğimiz düğünde gelin Alman, damat Türktü. Damat biraz tutuk gibi geldi bana ama gelin çok tatlıydı. Kıpır kıpır ve çok güleryüzlüydü. Klasik gelin stresi ve heyecanından eser yok gibiydi. Düğünün temposu çok yüksek değildi, eğlenen gruplar belliydi ancak herkesin keyif aldığı bir ortam vardı. Bu da düğünden edindiğimiz izlenimler...

Düğünden saat 11 gibi çıktık. Sonra ver elini Çeşme.. Gece 12yi geçiyordu Çeşme'ye vardığımızda, ama geç gitmiş olmamızın acısını bütün gece arkadaşlarla gezerek çıkarıverdik....

Bugünlük bu kadarrrr..

4 yorum:

  1. Her gün merakla yeni bi yazın var mı diye heyecanlanıyorum.Bende gelinlik için Ertan kayıtken'i düşünüyorum;senin yazılarını da okuyunca ilk sırada düşündüğüm yer oldu.Acaba gelinlik fiyatları ne kadar oluyor, senin için sakıncası yoksa söyleyebilirmisin?
    Gelinliğinin bu kadar içine sinmiş olmasına çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgine çok teşekkür ederim.
      düğünümüz ve evimizle ilgili her şeyi nişanlımla ortak yapıyor olmamıza rağmen gelinlikle ilgili kendisinin güzel bir jesti oldu bu nedenle gelinliğimin fiyatını bilemiyorum. Ancak erken davrandığında hem daha uyguna geldiğini, hem de ödeme koşullarında yardımcı olabildiklerini biliyorum. Tabi piyasadaki hazır gelinliklere göre daha pahalıya geliyor ama bence değer.. Kesinlikle en azından fikir almak için bile olsa görüşmelisin. Öyle anlatıldığı gibi burnu havada biri de değil. Çok güleryüzlü, esprili ve işinde gerçekten çok iyi..

      Sil
  2. peri gibi bir gelin olacağına hiç şüphem yok.. gelinliği bırak çuval bile giysen öyle olacak, sabırsızlıkla beklioruz o günü :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiiiiiiiiiii canım benim teşekkür ederim.. bir dahaki provaya her türlü geliyorsun zaten.. bu sefer mazaret sağlamdı ondan sesimi çıkarmıyorum :) ama bir dahakine hiç anlamam ;)

      Sil

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...