29 Haziran 2012 Cuma

Balayımız..

Dün harika bir gündüüü...
Sabahtan beri herşey çok güzel başlamıştı.
Düğün hazırlıklarımızla ilgili bir damatlığımız, bir de balayı programımız eksikti. Ben üzerime düşen her şeyi halletmiştim. Ancak Cem'in görevleri henüz tamamlanmamıştı.
Mesleği dolayısıyla da zaten balayını tamamen kendi programlamak istediğini söylemişti. Sadece bana nasıl bir yer istiyorsun dedi. Geri kalan herşeyi o halletti.
Aslında ben de ne istediğimi tam bilmiyordumkii. Her gün ruh halime göre gitmek istediğim yerler değişiyordu.
Bir gün "ay romanrik bir yer olsun" diyordum, aşkımızı doya doya yaşayalım istiyordum. Bir diğer gün "deli gibi eğlenebileceğimiz, kıpır kıpır bir yer olsun" diyordum, . Bazen de "of çok yorulacağız zaten, gidelim bir yere dinlenelim, gezelim, yeni yerler görelim yeter" dediğim oluyordu..
Hal böyle olunca benim dengesiz ruh hallerimle harmanlanmış harika bir balayı programı çıktı ortaya..
Dün hiç düşünmediğim bir anda bir mail geldi. Veeeeeeeeeeeeeee tam da hayalini kurduğum gibiydi..

Cem'in bütün acentası seferber olmuş, mailler ordan oraya gitmiş, gelmiş.. Ve en son Cem'in mailinden bana düştü..
O kadar heyecanlandım ki sanki o an evlendik ve gidiyoruz gibi geldi.. Ne düğün umrumdaydı, ne ev, ne de eşyalarımız o anda. Anında tatil moduna girdim, orada neler giyebileceğimi düşündüm.. Kafamda bavulu bir güzel yerleştirmiştim bile..
Haftasonu arkadaşlarımızın nişan, düğün telaşlarından dolayı alışveriş yapamacağım ancak, pazartesi ilk işim gidip kendime balayına gideceğimiz yere uygun ciciler almak..

2 yorum:

  1. İyi de arkası yarın gibisin... Nereye gidiyorsunuz... :) Bize de söyle... Ayrıca sitene bayıldım.. Gerçekten harika olmuş emeğine ellerine sağlık. Öyle güzel şeyler paylaşmışsın ki... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) cidden yazcaktım sonradan bak unutmuşum.. önce romaya gidiyoruz, ordan da ibizaaaaa.. son durağımız da barcelona :)

      Sil

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...