5 Mart 2012 Pazartesi

Gelinliğim - Ertan Kayıtken

Gelinliklerle ilgili yazılar bir süredir paylaşmıyordum sanırım. Bu süre zarfında neler oldu neleeeerr...
Evet sonunda gelinliğimi hallettim diyebilirim. Baktım hazır bulamıyorum gözümü kararttım ve diktirmeye karar verdim. Kararımı verirken çok düşündüğümü söyleyemeyeceğim. Çünkü daha önceki yazımda da belirttiğim gibi Ertan Kayıtken beni çok etkilemişti ve o ilk gün kafama koymuştum aslında. Döndüm dolaştım ilk gittiğim yere geri döndüm anlayacağınız. Modelle ilgili pek bilgi veremeyeceğim, tek söyleyebileceğim mükemmel olacağı;) Kısacası Ertan Bey hayalimi gerçekleştirecek.

Geçenlerde ilk provamızı da yaptık bu arada. Gerçi provadan çok kumaş kesim töreni diyebiliriz.. Pastamızı kestik, buğdaylarımızı etrafa saçtık. Annelerim gelinliğimin kumaşından minik parçalar kestiler. Hep beraber fotoğraflar da çekildik. (ancak maalesef şimdilik onları yayınlayamayacağım). Her şeyin yolunda gitmesinin mutluluk ve huzurutla ayrıldık oradan. Kısacası herkes için çok eğlenceli bir gün oldu, ama benim için yeri bambaşkaydı, her anıyla unutulmazdı. Kumaş kesim töreni için giydiğim gelinlik aslında baktığınızda bir kağıt parçasıydı belki, ancak öncesinde denemek için giydiğim bütün gelinliklerden kat kat kat kat kat daha özeldi benim için.

Bu arada o gün de en az 10 Aralık kadar özel bir gündü bizim için. Tarih takıntım yok aslında sadece denk geliyor :))))


http://www.ertankayitken.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...