11 Aralık 2011 Pazar

10 Aralık 2011

Daha önceki yazımda 10 aralıkta ilk gelinlik görüşmemei yapacağımı belirtmiştim. Ne yalan söyleyim giderken hiç heyecanım yoktu. Öğlen kalktık annemle Alsancak yollarına düştük. Bir kaç dakika gecikmeyle Ertan Kayıtken'in kapısının önündeydik. Derin bir nefes alamadan kapı hemen açılmıştı bile. Ertan Kayıtken o kadar profesyonel biri ki korkarım benim heyecanımın olmadığını anladı ve konuya öyle bir giriş yaptı ki, resmen kitlendim. Benimle ve damadımızla ilgili bir kaç bilgi aldıktan sonra başladı benim için hayal ettiği gelinliği anlatmaya.. Annem Ertan Kayıtkenin her orjinal fikrinden sonra bana baktı ve göz göze gelip gülümsedik birbirimize.. Hiç bir fikir yürütmemize izin vermeden kafasındaki gelinliği, saç modelini, duvağı, makyajı ve buketimi anlattıktan sonra neler düşündüğümüzü sordu. Ben tutuldum hiç bir şey söylemedim. Anlattıkları hayalimdekilerle o kadar örtüşüyordu ki benden önce biri gelip size bunu anlattı mı dememek için zor tuttum kendimi.. Karar verdikten sonraki süreci anlatmaya başladığında ise heyecandan titrediğimi hissettim. İşte o an beni tamamen havaya sokmuştu. Anlattığı gelinliği giymek için sabırsızlanmaya başlamıştım bile.. 45 dakikalık bir görüşmeden sonra annemle ikimiz büyülenmiş bir şekilde çıktık oradan. Ve bütün gün bu görüşmenin yankıları sürdü.
Damadın kulağına gitmemesi için bir süre daha sizlerle gelinlik detaylarını paylaşmayacağım. Hayalimdeki modeli bir yerden bulup direk alır mıyım, yoksa diktirir miyim veya Ertan Kayıtakene bütün hayallerimi teslim eder miyim şuan bilemiyorum ama 10 ay kala düğünün havasına tamamen girdim artık diyebilirim.

Yani organizasyon firmalarıyla görüşmek, düğün mekanıyla anlaşmak, müzik fotoğraf gibi detayları düşünmek bir yere kadar evet heyecan verici. Ama kendinizi ciddi anlamda beyaz bir gelinliğin içerisinde hissetmek bambaşka bir duyguymuş.
Darısı gelin olmak isteyenlerin başına..

1 yorum:

  1. Gelinliğinize bayıldım. Benim de düğünüm var da fiyatlar ortalama nasıl diktirdiğiniz yerde?

    YanıtlaSil

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...