16 Kasım 2011 Çarşamba

Veee... Alyans Modelleri

Evlenmeye karar verdiniz ve...
Beraber beğenerek alacağınız bir yüzük size bundan sonraki süreçlerde ortak karar vermeniz gereken durumlarda nelerle karşılaşacağınızı gösterecek.
Nişan öncesi tarihi de belirledikten sonra en zor süreç yüzük seçimidir. Bir ömür boyu parmağınızda taşıyacağınız bu sembol sizin aynı zamanda kişiliğinizi de yansıtacak. Özellikle beyler için çoğu zaman gereksiz veya önemsiz bulunan bu yüzük bayanlar için hem bir aksesuar hem de evliliğin sembolu olacaktır.
Şuana kadar taktığınız bütün yüzükleri unutun. Bu yüzüğü parmağınıza taktıktan sonra bir süre başka yüzük kullanmak istemeyeceksiniz. (en azından benim için öyle oldu :)) )
Bu senenin modası rose altınlar.. alyanslarda da çok hoş duruyor.

Favordimdi. Ancak umduğum kadar hoş durmadı :S


Örgü yüzükler çok hoşuma gitmişti. ancak maalesef erkeklerin pek tercih ettiği bir model değil.

İsimleriniz alyansın içinde yazacağına dışında yazsın.. Bu da bir alternatif :)

Pırıl pırıl bir yüzük, bulabilseydik denemeyi çok isterdim doğrusu.. Sadece renginde tereddüt ettim. Ama neyseki biz gerçekten istediğimiz yüzüğü bulduk..


Aslında ben yukarıdaki bütün yüzükleri neredeyse beğenmiştim ancak ya erkeği çok abartılı geldi ya parmağımıza yakışmadı ve en sonunda bütün araştırma ve denemelerden sonra kendimize göre hoş bulduğumuz aşağıdaki yüzükleri aldık.

İşte bizim yüzüklerimiz ;)))
Seçimimizi rose altından yana kullandık. Aslında takım değiller ama kimse anlamıyor :)

1 yorum:

  1. Alyanslarınızı çok beğendim.Yeni bir post değilmiş ama yazmak istedim.Bir de dışında isim yazana bayıldım :)
    http://bordoduslerim.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Peki ya senin yorumun?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...